Salı, Mart 17, 2015

Selam

' Nasılsın? ''

Dışarı çıkmak isteyen bir yaratık var içimde. Göğsümü yumrukluyor. Zihnimde çığlık atıp duruyor. Onunla uğraşıyorum. Sen nasılsın?

'' İyiyim. Sen nasılsın? ''
'' Ben de iyiyim. Nasıl gidiyor? ''

Basbayağı. İşi çıktığı için. O sebepten bu sebepten. Kayıp düşer gibi mükemmel gidiyor.

'' Gayet iyi. Sende durumlar nasıl?''
'' İyi işte. Neler yapıyorsun? ''

Saniyeleri izliyorum. Seni izliyorum.

'' Hiç. Çalışıyorum. Sen?
'' Ben de. ''

Ben de. Keşke bir saniye olup ilerleseydin. Saatin içinde kaybolup gitseydin. Görüşürüz bile demeden sonsuz zamanlardan birine düşseydik. Ee?

'' Dışarı çıkalım mı? ''

İçeri girelim mi? Vücudumun içinde dönüp duruyorum. Sen yapabiliyor musun? Pencerelerim çıkmak için çok küçük. Sadece izleyebiliyorum. İstediğim yöne çevirebiliyorum. Kapatıp açıyorum ama çıkamıyorum. Beni duyuyor musun?

'' Çıkalım. ''
'' Hazırlanıyorum o halde.''

'' Ben hazırım. ''  

Hiç yorum yok: